FAQ

FAQ

 

Waar zie ik mijn diensten?

Bij Kloof Zorgprofessionals hebben wij een goed ingericht planningssysteem, hierdoor kan je 24/7 je diensten inzien. Ook krijg je wanneer je wordt ingepland een bericht op je smartphone, waarbij je alle informatie van de dienst, diensttijden, locatie, routeplanning en afdelingsinformatie kunt vinden.

 

Hoe geef ik mijn beschikbaarheid op?

Bij Kloof Zorgprofessionals hebben wij een goed ingericht planningssysteem, hierdoor kan je 24/7 je in realtime je beschikbaarheid invoeren. Ook het wijzigen van je beschikbaarheid heb je in eigen hand, deze wordt realtime doorgevoerd. Mocht je ingepland staan dan moet je even bellen met kantoor en kunnen we altijd samen kijken naar een oplossing. 

 

Mag ik een aangeboden dienst weigeren?

In ons planningssysteem geef jij zelf je beschikbaarheid op, wij gaan er vanuit dat de opgegeven beschikbaarheid klopt en we je dus kunnen inplannen. Maar mocht het voorkomen dat dit toch niet kan dan vragen we je om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we direct samen kunnen kijken naar een oplossing hiervoor. 

 

Hoe vraag ik vakantie aan?

Vakanties kunnen op 3 manieren worden aangevraagd;

Per mail; naar personeelszaken@kloofzorgprofessionals.nl

Per whats-app; stuur een bericht naar Maria en zij zal je vakantie verwerken

Per telefoon; bel tijdens kantoortijden naar kantoor 023 3037410 en we kunnen je vakantie verwerken.

 

Wat als ik verhinderd ben om te werken of te laat ga komen?

Mocht het voorkomen dat je verhinderd bent om te werken dan horen wij dit zo snel mogelijk. Neem telefonisch contact met ons op 023 3037410, dit kan 24/7. Op dat moment kunnen wij namelijk snel gaan zoeken naar vervanging van jouw dienst. 

Als je te laat dreigt te komen horen we dit ook graag, wij zullen dan de afdeling op de hoogte brengen en een inschatting doorgeven hoe laat ze je kunnen verwachten. Bel ons in dit geval op 023 3037410.

 

Waar moet ik me ziekmelden?

Bij ziekmelding vragen we je om zo snel mogelijk te bellen met het kantoornummer 023 3037410, ook buiten kantoortijden. Wij kunnen dan meteen op zoek naar vervanging voor jouw dienst, als je ingepland staat, en direct je ziekmelding verwerken in onze systemen en acties ondernemen naar UWV en verzekering toe. 

 

 

Hoe vaak krijg ik mijn salaris?

Wij hanteren een 4 wekelijkse uitbetaling, wat betekent dat wij 13 periodes hebben. Uiteraard zorgen wij ervoor dat iedereen die bij Kloof Zorgprofessionals werkzaam is inzicht heeft in de periodes en de datums waarop wordt uitbetaald. 

 

Wat ga ik verdienen?

Bij Kloof Zorgprofessionals hanteren wij onze eigen salarisschalen, afhankelijk van je ervaring, opleidingsniveau, beschikbaarheid schalen wij je in binnen onze salarisschalen. De salarisschalen die wij hanteren zijn afgeleid van de CAO GGZ. 

 

Krijg ik ORT?

Wij zijn aangesloten bij de NBBU en hebben een SNA keurmerk, dit geeft de zekerheid dat wij de geldende CAO volgen die op de verschillende werkplekken geldend is. In ons geval betreft dit de GGZ CAO, iedereen bij Kloof Zorgprofessionals heeft dus recht op Onregelmatigheidstoeslag conform CAO. Dit wordt meegenomen in je salaris en is transparant terug te vinden op je loonstrook. 

 

Krijg ik reiskosten?

Bij Kloof Zorgprofessionals krijg je netjes je reiskosten uitbetaald bij je salaris, hiervoor hanteren wij het maximum van de belastingvrije reiskostenvergoeding zoals die bepaald is. Bij afwijkende reiskosten zorgen wij er altijd voor dat dit voortijdig bekend is en kunnen we altijd in overleg om hierover met elkaar in gesprek te gaan. 

 

Krijg ik vakantiegeld?

Wij werken volgens de CAO, wat inhoud dat je recht hebt op vakantiegeld. Voor elke gewerkt uur bouw je vakantiegeld op, dit betalen wij bij elke salaris uitbetaling direct uit.

 

Bouw ik vakantiedagen op?

Conform CAO bouw je bij Kloof Zorgprofessionals vakantiedagen op, deze kun je opnemen door een mail te sturen naar personeelszaken@kloofzorgprofessionals.nl, wij zullen deze dan in de gewenste periode inplannen en meenemen met onze verloning. 

 

Waar vind ik mijn loonstrook?

Alle loonstroken en jaaropgaves worden per mail verstrekt, deze kun je altijd terugvinden in je eigen email inbox.

Wij hebben de loonverwerking in eigen beheer, wat inhoudt dat wij ten alle tijden inzicht hebben in de loonstroken. Dus mocht je een loonstrook niet kunnen terugvinden, dan kun je deze altijd even bij ons opvragen en sturen we die nog een keer op. 

 

Contact

Wij geloven in bereikbaarheid, daarom zijn wij 24/7 bereikbaar. 

Je kunt ons altijd telefonisch bereiken op 023 3037410 of per whats-app op ditzelfde nummer.

Uiteraard zijn wij ook altijd per email (info@kloofzorgprofessionals.nl) te bereiken, wij zetten ons in om binnen 24 uur op je mail te reageren. 

 

 

Werkwijze

Het aanvragen van diensten, overleg over mogelijkheden maar ook het afhandelen van klachten willen wij zo makkelijk en efficiënt mogelijk laten verlopen. Hiervoor hebben wij onze processen en systemen zo ingericht dat we deze bereikbaarheid ook kunnen waarborgen. 

 

Hoe vraag ik diensten aan? 

Het aanvragen van diensten kan op 3 verschillende manieren:

Per telefoon: 24/7 staat er altijd een planner paraat voor alle aanvragen, zowel acuut als op langere termijn. Je kunt ons altijd bellen op 023 3037410

 

Per Whats-App: Tijdens kantoortijden staat er altijd een planner paraat voor alle aanvragen, zowel acuut als op langere termijn. Buiten kantoortijden vragen we je om de aanvragen telefonisch 023 3037410  te doen zodat wij kunnen waarborgen dat je aanvraag altijd kan worden opgepakt en ingevuld. 

 

Per email: Tijdens kantoortijden staat er altijd een planner paraat voor alle aanvragen, zowel acuut als op langere termijn. Je kunt hiervoor een mail sturen naar; aanvragen@kloofzorgprofessionals.nl. Buiten kantoortijden vragen we je om de aanvragen telefonisch 023 3037410 te doen zodat wij kunnen waarborgen dat je aanvraag altijd kan worden opgepakt en ingevuld.

 

 

Wat is jullie responstijd?

Door onze korte communicatielijnen en betrokken samenwerking zijn wij in staat om bij acute aanvragen binnen 30 minuten te reageren. Wij streven er uiteraard naar om aanvragen zo snel en goed mogelijk invulling te geven. Mocht dit niet lukken dan zijn wij ons er ter degen van bewust dat ook dit zo snel mogelijk duidelijk moet zijn. 

 

Hoe dien ik een klacht in?

Wij doen er vanzelfsprekend alles aan dat er geen reden van klachten kan zijn, maar mocht dit helaas toch het geval zijn dan willen wij hier snel en transparant mee aan de slag gaan. Wij horen de klachten dan ook graag zo snel mogelijk zodat we dit direct kunnen oppakken. Alle klachten handelen wij op transparante wijze af en zorgen er altijd voor dat er hiervoor een terugkoppeling aan alle partijen wordt gedaan over de aanpak en/of uitkomst van de klacht. 

Voor klachten vragen we je te bellen met kantoor 023 3037410 zodat we hier direct mee aan de slag kunnen gaan. 

 

Krijg ik een terugkoppeling van de afhandeling bij klachten?

Alle klachten handelen wij op transparante wijze af en zorgen er altijd voor dat er hiervoor een terugkoppeling aan alle partijen wordt gedaan over de aanpak en/of uitkomst van de klacht. Voor klachten vragen we je te bellen met kantoor 023 3037410 zodat we hier direct mee aan de slag kunnen gaan. 

 

Contact

Wij geloven in bereikbaarheid, daarom zijn wij 24/7 bereikbaar. 

Je kunt ons altijd telefonisch bereiken op 023 3037410

Uiteraard zijn wij ook altijd per email (info@kloofzorgprofessionals.nl) te bereiken, wij zetten ons in om binnen 24 uur op je mail te reageren. 

 

 

Hoe kan ik solliciteren?

Wij willen het solliciteren zo laagdrempelig mogelijk maken, als je interesse hebt om te werken bij Kloof Zorgprofessionals starten we altijd met een kennismakingsgesprek hierin leren we elkaar beter kennen en kunnen we samen kijken naar jouw wensen en alle mogelijkheden. 

 

Solliciteren kun je op 4 manieren doen:

Via de website; vul het sollicitatie/contactformulier in op de website en wij nemen tijdens kantoortijden binnen 24 uur contact met je op om een kennismakingsgesprek in te plannen. 

 

Per telefoon; bel direct met het kantoor 023 3037410 en wij kunnen meteen een kennismakingsgesprek inplannen, vaak al op korte termijn. 

Per Whats-App; stuur een app naar ons kantoornummer 023 3037410, binnen 24 uur zullen wij je bellen of een app terug te sturen zodat we een kennismakingsgesprek kunnen inplannen, dit kan vaak al op korte termijn. 

 

Per mail: stuur een mail naar personeelszaken@kloofzorgprofessionals.nl en wij zullen binnen 24 uur contact met je opnemen om een kennismakingsgesprek in te plannen. 

 

Moet ik zelf een VOG aanvragen?

Voor het werken in de GGZ Sector moet je beschikken over een VOG, wanneer we je bij Kloof Zorgprofessionals komt werken dan zullen wij deze voor je aanvragen. Wij vragen je na aanvraag ook om ons een terugkoppeling van de VOG aanvraag te geven zodat wij er zeker van zijn dat de VOG rechtsgeldig is. 

 

Sollicitatie eisen?

Bij Kloof Zorgprofessionals staat kwaliteit voorop, wij hanteren dan ook enkele eisen om bij ons te komen werken. 

  • Iedereen die bij Kloof Zorgprofessionals werkt dient in het bezit te zijn van een geldend diploma van een zorgopleiding (MBO/HBO). Zonder afgeronde zorgopleiding kunnen wij je niet inzetten op de afdelingen binnen de GGZ sector, ook niet wanneer je al langer ongediplomeerd werkervaring hebt opgedaan. Dit controleren wij samen met jou door in te loggen op DUO. 
  • Ervaring in de zorg, wij willen een bijdrage leveren bij ontstane tekorten op de afdelingen, hiervoor is het een must om ervaring te hebben binnen het werken in deze sector. 
  • Flexibiliteit is als uitzendkracht essentieel, en dan met name qua werken op verschillende afdelingen. Wij zoeken altijd mensen die het leuk vinden om op verschillende plekken te kunnen werken, wat dus elke dag je werk anders kan maken, hierin moet je jezelf flexibel kunnen opstellen. 
  • Geldend paspoort/ID bewijs is een wettelijke eis welke wij actief controleren. 
  • Nederlandse bankrekening, wij willen graag je salaris overmaken voor het werk waar je recht op hebt, hiervoor is het een eis dat je beschikt over een Nederlandse bankrekening.

 

Wat is de sollicitatieprocedure?

Nadat je hebt gesolliciteerd per mail, telefoon of whats-app hanteren wij de volgende stappen:

  • We plannen een kennismakingsgesprek om elkaar beter te leren kennen en te kijken naar jouw wensen en mogelijkheden.
  • Wij zullen je inschalen in onze eigen salarisschalen en doen een salarisvoorstel.
  • Als je hiermee akkoord bent plannen we nogmaals een afspraak in waarin we samen met jou je contract doornemen, het planningssysteem instellen en uitleggen, een VOG aanvragen en alle verdere vragen beantwoorden.

 

 

Hoe kom ik aan informatie?

De meeste informatie van het werken bij Kloof Zorgprofessionals vindt je op onze website. Maar mochten er nog onbeantwoorde vragen zijn of kun je informatie niet vinden, neem dan even contact op met ons kantoor 023 3037410. Dan vertellen we je graag meer en proberen al je vragen te beantwoorden. 

 

Kan ik werken naast mijn huidige baan? 

Wat Kloof Zorgprofessionals betreft kun je naast je huidige baan ook via Kloof Zorgprofessionals werken, wij zullen ervoor zorgen dat je via Kloof Zorgprofessionals niet wordt ingezet bij je huidige werkgever maar bieden je juist de mogelijkheid om een kijkje te kunnen nemen op andere afdelingen en bij andere instellingen. 

 

Mag ik werken als ik ook ZZP’er ben?

Kloof Zorgprofessionals is een uitzendbureau en geen bemiddelingsbureau, wat inhoud dat alle werknemers van ons in loondienst zijn. Het is dus niet mogelijk om als ZZP’er via Kloof te werken. Dit hanteren we al vanaf de start van Kloof Zorgprofessionals in 2017 en is volledig in lijn met de huidige perspectiefnota van de belastingdienst en de wens vanuit de Zorgsector zelf. 

Ben je ZZP’er en wil je ook graag in loondienst via Kloof Zorgprofessionals werken op verschillende afdelingen dan kunnen we hierover altijd met elkaar in gesprek. Vanzelfsprekend kunnen wij je niet inzetten bij instellingen waar je ook als ZZP’er actief bent. Hierover vertellen we je graag meer in een kennismakingsgesprek. 

 

Welk soort functies bieden we aan?

Wij bieden groepsbegeleiders/agogen/sociotherapeuten en verpleegkundige aan binnen de GGZ Sector. 

 

Op wat voor afdelingen bieden jullie werk aan?

Doordat wij vanuit meerdere opdrachtgevers aanvragen binnenkrijgen, wordt er gewerkt op verschillende afdelingen met verschillende doelgroepen binnen de GGZ sector. Van acute opname klinieken, forensische psychiatrie tot en met ouderenpsychiatrie, en alles wat hier tussen zit. Neem een kijkje bij Klanten op de website. 

 

Kan ik eerst komen kennismaken?

Kennismaken kan bij Kloof Zorgprofessionals altijd, in deze kennismaking kunnen we samen kijken naar jouw wensen en de mogelijkheden en direct ook vragen beantwoorden over het werken bij Kloof Zorgprofessionals, onze visie en inhoudelijk in gaan op het werken op verschillende afdelingen.

Bel ons op dan plannen we op korte termijn een kennismakingsgesprek in, 023 3037410.

 

Kan ik mezelf ontwikkelen?

Kloof Zorgprofessionals biedt al haar medewerkers de mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen in hun professionaliteit. Het is bij ons mogelijk om bijvoorbeeld je BHV te behalen, we bieden meerdere trainingen aan over bijvoorbeeld agressiebeheersing, de-escalerend werken, motiverende gespreksvoering, etc. 

Daarnaast bestaat de mogelijkheid om via ons medicatiebevoegdheid te behalen, welke landelijk erkend is. 

 

In welke regio zijn jullie werkzaam? 

Kloof Zorgprofessionals gelooft in een rustige stabiele groei, hierdoor hebben wij er bewust voor gekozen om niet snel te groeien en hebben wij de werkregio beperkt gehouden. Op dit moment leveren wij personeel in de regio’s;

  • Noord Holland
  • Zuid Holland
  • Midden Nederland
  • Flevoland

In de aankomende jaren verwachten wij deze regio’s uit te breiden